רגב תוקפת את גנץ: "הוא המליץ לתת כסף לחמאס ולא לתקוף"

אסתי פלד No Comments on רגב תוקפת את גנץ: "הוא המליץ לתת כסף לחמאס ולא לתקוף"

שרת התרבות מירי רגב (הליכוד) התראיינה ל'מהדורה המרכזית' על מהפכת התרבות לחרדים, "התנו מימון באירוע מעורב עד שבאתי וביטלתי את השטות הזאת" | בני גנץ, "זה שיעלון שם לא אומר שהם ימניים, גם ציפי לבני הייתה בליכוד" | התפקיד: "לא היה קל לבוא לאירוע ולקבל שרקות בוז אבל הם קומץ שלא מייצג את הרוב" | האזינו

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת התרבות והספורט מירי רגב (הליכוד) התראיינה היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על המהפכה התרבותית לחרדים, "מבחינתם אין תרבות חרדית". בני גנץ ובוגי יעלון, "בוגי לא ימני גם ציפי לבני הייתה בליכוד".

מהפכה תרבותית: "מבחינתם תרבות תורנית אינה תרבות. חייבו את החרדים לעשות אירועים מעורבים והיום נלחמנו בזה ויש אירועי תרבות בהפרדה. גם לחרדים מגיע תרבות".

תפקיד אחר בממשלה הבאה: "אני לא רציתי שהשינויים שהובלתי ישתנו אם יגיע שר אחר. לכן לא הורדתי את הרגל מהגז ועשיתי תקנות שאי אפשר לשנות אותם. זה תפקיד לא קל ולא פשוט".

בני גנץ: "גנץ לא אמר כלום בנאום, הוא מהשמאל הוא לא חידש כלום. ולא אמר כלום על יהודה ושומרון והפלסטינים. הוא כרמטכ"ל המליץ לתת כסף לחמאס ולא לתקוף. הוא ביקש להפסיק את התקיפות ולא להכנס קרקעית והמנהרות זה לא איום. בתקופתו נבנו המנהרות בדרום ובצפון. וגם התנצל על נאום הכלניות שלו בתום צוק איתן.

הרכבת קואליציה: "הגוש הלאומי והמרכז לא יצטרף לגנץ לממשלה. בוגי יעלון לא מוכיח שהמפלדה ימנית גם ציפי לבני הייתה בליכוד. בני גנץ הוא שמאל ולא ימין. הוא ייקח קולות מיאיר לפיד ומרסיסי מפלגת העבודה. המפלגה היחידה שיש לה מנהיג שהוביל אותה. אנחנו לא מהמרים על מדינת ישראל".

האזינו לראיון המלא:

צילום: פלאש 90


0 תגובות